فن بین کانالی

فن بین کانالی

فن بین کانالی مطابق استانداردهای اروپا و مطابق با آخرین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا جهت تخلیه هوا و یا هوارسانی در کانال ها ساخته شده و دارای بالاترین راندمان است.

منحنی های عملکرد فن های بین کانالی نشان دهنده این هستند که میزان هوادهی مناسب و راندمان بالایی در تخلیه هوای محیط دارند.

فن بین کانالی از بدنه ای با جنس فلز گالوانیزه با پروانه از تیپ بکوارد ساخته شده است. هواکش های بین کانالی با برق تکفاز کار می کنند توان و راندمان فوق العاده ای دارند.

فن بین کانالی دارای تنوع مختلف در سایز و مدل دارد خدمات پس از فروش فن بین کانالی متناسب با نیاز مشتری می تواند اصلی ترین مزیت این محصول کاربردی و مفید باشد و یک انتخاب ایده آل بشمار می آید، فن بین کانالی بهترین انتخاب جهت نصب در کانال های گرد است.

فن بین کانالی دسته دیگری از هواکش های سانتریفوژ هستند که برای نصب بین کانال ها  در شرایطی که به علت محدویت جا و فضا امکان استفاده از سایر هواکش های سانتریفوژ مقدور نیست.

موارد استفاده فن بین کانالی در ساختمان ها و برج های اداری و تجاری، هتل ها و رستوران ها و غیره است. فن بین کانالی از نظر کاربردی هم بعنوان مکنده (اگزاست فن) و هم بعنوان دمنده (بلوئر) قابل استفاده هستند.

نمایندگی فروش انواع فن بین کانالی، لاین ونت، هواکش داخل کانالی یا اینلاین فن سانترریفیوژ بین کانالی، داکت فن لطفا جهت استعلام قیمت خرید و سفارش و دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با تماس حاصل بفرمایید.